سپاه نیوز : مراسم اختتامیه طرح هجرت 3 شهرستان خوسف با حضور مسئولین برگزار شد.

سپاه نیوز : مراسم اختتامیه طرح هجرت 3 شهرستان خوسف با حضور مسئولین برگزار شد.

سپاه نیوز : مراسم اختتامیه طرح هجرت 3 شهرستان خوسف با حضور مسئولین برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۰۳
سه‌شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

 به گزارش سپاه نیوز؛ سرهنگ پاسدار محمد آوازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف در جلسه اختتامیه طرح هجرت 3 شهرستان خوسف که با حضور مسئولین ،امام جمعه و مسئول سازمان بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی برگزار شد ضمن تشکر و عرض خیر مقدم به حضار بیان داشت: ما باید این روحیه بسیجی و تفکر بسیجی که با تمام خلوص و پاکی در مناطق محروم حاضر می شود و به مردم مناطق محروم خدمت رسانی می کنند را ترویج کنیم. 

 

وی افزود: همین جوانان هستند که امروز فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی را به ما آموزش می دهند و ما باید با استعانت از خداوند متعال در راستای گسترش این روحیه نهایت سعی و تلاش خود را انجام دهیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهبیکی امام جمعه شهرستان نیز در این برنامه بیان داشت: طرح هجرت و اردوهای جهادی نماد اخلاص و پاکی جوانان ما است که بدون هیچ چشم داشتی به مناطق محروم خدمت می کنند.

 

در ادامه سرهنگ اردونی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی تاکید کرد: امام علی (علیه السلام) در سخنی فرمودند: العلمُ سُلطان، دانش آموزان باید تمدن ساز باشند، آینده از آن دانش آموزانی است که به دنبال علم هستند.

 

وی افزود: تا کنون بیش از 3800 نفر اردو برگزار شده که همکاری بسیار خوبی از طرف اداره آموزش و پرورش در این زمینه انجام شده است.

 

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی گفت: بیش از 850 یادواره شهدا در مدارس برگزار شده است که با یک رشد 200 درصد رو به رو هستیم و همچنین 2 کنگره شهدای دانش آموز تاکنون برگزار شده است.

 

سرهنگ اردونی در پایان از همه دانش آموزان جهادگری که در این اردوها حضور داشته اند تشکر و قدردانی نمود.

 

 

انتهای خبر/09

 

 

ارسال نظر
captcha